House Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 Форма обращения к службе поддержки Подробно опишите ситуацию, которая произошла: Описывайте даже самые "простые" детали, чаще всего проблема возникает как раз из-за них. При необходимости прикрепите изображение, на котором будет изображена суть возникшей проблемы: Укажите примерное время, в которое Вы столкнулись с проблемой: ВажноОбращение нужно создавать в отдельной теме данного раздела. Если вопрос касается конфиденциальной информации - обращайтесь в личные сообщения House. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxic Posted July 13 Share Posted July 13 Support Ticket Please provide a detailed description of situation that occurred:Describe even the "simplest" details, as problems often arise precisely because of them. If necessary, attach an image illustrating the essence of the problem: Specify the approximate time when you encountered the problem: ImportantPlease create your support ticket in a separate topic within this section. If question is about confidential information - please contact House in private messages. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts